luni, 11 ianuarie 2010

..........

Vreau sa ofer incredere celor care ma apreciaza si ma cunosc dincolo de eticheta pusa de gurile rele..Am sa`i las sa vorbeasca in spatele meu facandu`ma ca nu`i aud..N`am sa mai pun la suflet rautatile nimanui..Sufletul imi e rece in privinta asta..Am ajuns sa nu ma mai doara nimic..Si sa tratez totul cu indiferenta..Ofer sprijin celor care mi`au intors spatele atunci cand eu aveam foarte mare nevoie de intarire..sfaturi..Poate ca deciziile mele nu au fost in mare parte bune...si poate am fugit de consecinte..poate m`am ascuns atata timp de adevar..si`am stat prea mult dupa o perdea numita tacere..nu am avut curajul sa spun ce simt..si am pierdut multe..Am sperat la lucruri marete si am vrut sa ies in evidenta nealegandu`mi poate cea mai buna cale..Nu am luat in seama micile detalii care puteau aduce bucuria..Si am avut de pierdut..

Un comentariu:

Anonim spunea...

Boggul tau e...impecabil

Trimiteți un comentariu