luni, 11 ianuarie 2010

Timpul....


Poate ca am lasat prea mult timp sa treaca si am visat in trecut care era poate mai bun..sau poate nu eram destul de capabila sa`mi dau seama ca si atunci eram inconjurata de persoane mai putin bune..poate ca n`am stiut sa`mi aleg adevaratii prietenii..Poate ca am indepartat prea multe persoane care imi doreau binele..Sau poate ca nu am avut niciodata prieteni..mi`am facut prea multe prietenii la minut care s`au terminat la fel cum au inceput..Stiu..par negativista si privesc doar inspre partea intunecata a lucrurilor..lucrurile bune..frumoase..au fost dar au trecut prea repede..aproape ca nici nu le mai simt..dar lucrurile care iti pateaza amintirea sunt intotdeaua cele rele..Din punctul meu de vedere..
Vreau ca timpul sa nu mai fie doar un ceas care ticaie..Vreau ca timpul sa mi`l numar in lucruri frumoase..In dimineti insorite indiferent de cum ar fii vremea..Vreau sa ma gandesc la ziua de maine si sa zambesc pentru ca nu am sa mai las timpul sa decida pentru mine..Si am sa depasesc momentele oricat de neplacute ar fi ele..Am sa ma bucur de fiecare lucru simplu,mic si bun.. si`am sa`l primesc in viata mea..
Cand odata stateam in intuneric avand doar o raza de lumina si ma multumeam cu atat..astazi am sa incerc sa aduc lumina de partea mea lasand de o parte raul..
Am sa incerc sa ma regasesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu